Bursele Rotary Academica se adresează elevilor (din ultimul an de liceu) și studenților (anul 1 si 2 de facultate), cu situație financiară modestă, ce doresc sa urmeze/ urmeaza deja cursurile unei universitati de stat din Iasi. Pe langa criteriile de eligibilitate din dosarul de inscriere, ne intereseaza ca cei ce vor intra in acest proiect sa impartaseasca principiile si valorile ROTARY: onestitate, perseverenta, asumarea responsabilitatilor, lucru in echipa, implicare in cauze sociale si altruism.
Bursa oferită va fi de 1.000 lei/luna si va putea acoperi următoarele cheltuieli:

  • Cazare în cămin;
  • Masa la cantină;
  • Cărți/manuale de studiu;
  • Tabere de studiu;
  • Alte cheltuieli.

De asemenea, burserii vor beneficia de «Programul de mentorat», adica fiecarui student ii va fi desemnat un Rotarian care va avea obligatia de a indruma si sprijini activitatea studentului, atat scolara cat si extrascolara, pe toata perioada in care studentul se fala in programul Bursele Rotary Academica.

Candidații interesați de admiterea in acest program, trebuie să transmită pe adresa Clubul Rotary „Curtea Domnească”, Hotel Ramada, Str. Grigore Urechi 27, 700023 Iasi sau e-mail: rotarycurteadomneascaiasi@gmail.com, cererea de înscriere (informală) însoțită de:

– Un eseu din care sa reiasa cine eşti tu (2-3 pagini, descriere a abilităţilor tale, a valorilor si principiilor care te ghideaza in viata, o descriere a activitatilor tale extrascolare, implicarea ta in diferite proiecte, planurile tale de viitor, de ce ai ales o facultate anume, atutudine civica etc. Ne intereseaza o creionare a personalitatii tale pentru a intelege daca te potrivesti cu ceea ce solicitam noi ;
– O recomandare din partea unei persoane reprezentative pentru tine (poate fi cineva din comunitatea din care provii – profesor, preot etc – sau o persoana cu care ai lucrat intr-un proiect etc). Te rugam sa ne furnizezi adresa de e-mail si numarul de telefon al acelei persoane pentru a-l putea contacta ulterior ;
– Foaia matricolă (din care să rezulte situația școlară din perioada liceului, precum si notele obtinute la Bacalaoreat (acolo unde este cazul)
– Adeverință(e) din care să rezulte veniturile familiei.

Înscrierile se vor realiza până la data de 15 iulie 2018, iar candidații selectați vor participa la un interviu.